Bee Line

Bee Line Zobrazit v plné velikosti

Skvělý plášť na rychlé XC tratě stejně jako na běžné ježdění. Nízký profil běhounu vytváří špičkovou přilnavost a zároveň rychlé odvalování. V kombinaci s agresivnější předním pláštěm je excelentní i na trailové ježdění, kde poskytne rychlé odvalování i jistotu.

Více o produktu

zrušit výběr

  • 27,5"

Cena 550 Kč

Sleva!

Běžná cena 695 Kč

Sleva -145 Kč

Dostupnost skladem

= 147 Produkty jsou na skladě

typ hmotnost 27,5" patka určení
TCS Tough, Fast Rolling 820g TCS kevlar  Cross Country / Trail
TCS Light, Fast Rolling 680g TSC kevlar Cross Country / Trail
Race 595g kevlar Cross Country / Trail
Comp    drát Cross Country / Trail

 

Comp – pláště s klasickou drátěnou patkou. Plášť pro běžné ježdění a dlouhou životností, ale horšími vlastnostmi gumy (přinavost, poddajnost)

Race – skládací plášť s kevlarovou patkou a velice přijatelnou hmotností. Skvělý poměr cena výkon pro jezdce, kteří již na kole tráví delší čas. Nelze použít jako bezdušový.

TCS Light Fast Rolling - pláště vyznačující se tím nejlepším z obou světů; vynikají jízdními výhodami bezdušových UST plášťů a nízkou váhou klasických plášťů. Tento univerzální systém kombinuje odlehčenou Race konstrukci plášťů WTB spolu s UST bezdušovou patkou a směs Dual DNA. Bezdušový plášť.

TCS Tought Fast Rolling - vynikají výborným odvalováním a vysokou přilnavostí a to díky kombinaci lepkavých bočních špuntů (guma tvrdosti 50a) a gumy tvrdosti 60a uprostřed běhounu pro zlepšení rychlosti odvalování. Na pláštích TCS Tought Fast Rolling je tedy použita standardní guma označována jako Dual DNA. Tyto pláště jsou určeny na rychlejší tratě s méně náročnými podmínkami, ve kterých by přilnavost verze High Grip byla na škodu. 

  • Hmotnost: Comp (?g 27,5" x 2,2); Race ( 595g 27,5" x 2,2); TCS (670g 27,5" x 2,2)
  • Určení: Cross Country / All Mountain
  • Patka: Comp - drát; Race - kevlar; TCS - TCS kevlar


* povinné položky

TCS - TCS (Tubeless Compatible Systém) pláště se vyznačují tím nejlepším z obou světů; vynikají jízdními výhodami bezdušových UST plášťů a nízkou váhou klasických plášťů. Tento univerzální systém kombinuje odlehčenou Race konstrukci plášťů WTB spolu s UST bezdušovou patkou a směs Dual DNA.

Siping - Úprava designu běhounu pláště malými řezy. Řezy ve výstupcích běhounu pláště vytváří mnohem ostřejší a lépe fungující hrany, které zlepšují trakci v prakticky jakýchkoliv podmínkách. Protože ty nejlepší pláště pro horská kola firmy WTB využívají mělké řezy, výstupky běhounu zůstávají pevné i při velkém zatížení a brzdění.

Tire pressure (Tlak v pláštích) - Firma WTB doporučuje kontrolovat tlak v pláštích před každou jízdou. Vhodný rozsah tlaku pro pláště horských kol je 35-65 psi (2,4-4,5 bar). Silniční pláště musí být nafouknuty na 100-130 psi (7-9 bar). TCS pláště musí být nafouknuty tlakem mezi 30 a 50 psi (2-3,5 bar) City/Trekking/Hybrid pláště musí být nafouknuty tlakem mezi 50 a 80 psi (3,5-5,5 bar). Používání tlaku mimo uvedené rozsahy může vést ke ztrátě kontroly nebo přinejmenším ke snížení výkonu plášťů.

TPI - TPI představuje počet vláken na palec. Toto číslo odkazuje na počet vláken v kordu pláště. Nižší TPI znamená, že do kordu jsou vetkána tlustší vlákna, proto je takový plášť odolnější. U vyššího TPI jsou do kordu vetkána tenčí vlákna, proto je takový kord lehčí a ohebnější. Race a AM TCS pláště WTB s TPI 60 nabízí pružnost a výborné pohlcování vibrací zatímco zůstávají odolné vůči proříznutí a proražení.

Šířka pneumatiky / ráfku – K identifikaci rozměru pneumatik WTB používá normy a standardy ETRTO (European Tire and Rim Technical Organisation) a ISO (International Standards Organization. Označení rozměru pneumatiky odkazuje na šířku průřezu pneumatiky (v nejširším místě pneumatiky) a na rozměr ráfku, na který jsou určeny. Průměr ráfku / pláště u patek (559 = 26 ", 584 = 650B a 622 = 29"). Celková šířka pneumatiky udává nejširší místo pláště.

Napište svůj názor

Bee Line

Bee Line

Skvělý plášť na rychlé XC tratě stejně jako na běžné ježdění. Nízký profil běhounu vytváří špičkovou přilnavost a zároveň rychlé odvalování. V kombinaci s agresivnější předním pláštěm je excelentní i na trailové ježdění, kde poskytne rychlé odvalování i jistotu.

Napište svůj názor