Moto

Moto Zobrazit v plné velikosti

Přepracované Moto má více otevřený dezén pro jízdu v blátě, ale stále zůstaly zachovány mělké knoflíky pro předvídatelné chování na skalách. Postavení všech prvků dezénu společně se širokou základnou vytváří dokonalou rovnováhu mezi odvalováním a záběrem. Moto je ideální teréní plášť, který se dobře cítí v jarních bouřkách stejně jako v letním prachu. 

Více o produktu

zrušit výběr

  • 26"

Cena 999 Kč

Sleva!

Běžná cena 1 200 Kč

Sleva -201 Kč

Dostupnost skladem

= 26 Produkty jsou na skladě

typ hmotnost 26" patka určení
AM TCS 840g AM TCS kevlar  All Mountain / Enduro
Race 800g kevlar  All Mountain / Enduro

 

Race – skládací plášť s kevlarovou patkou a velice přijatelnou hmotností. Skvělý poměr cena výkon pro jezdce, kteří již na kole tráví delší čas. Nelze použít jako bezdušový.

AM TCS - vynikají výborným odvalováním a vysokou přilnavostí a to díky kombinaci lepkavých bočních špuntů (guma tvrdosti 50a) a gumy tvrdosti 60a uprostřed běhounu pro zlepšení rychlosti odvalování. Na pláštích je tedy použita standardní guma označována jako Dual DNA. Tyto pláště jsou určeny na rychlejší tratě s méně náročnými podmínkami, ve kterých by přilnavost verze High Grip byla na škodu. 

  • Hmotnost: AM TCS (840g 26" x 2,3); Race (?g 26" x 2,3)
  • Určení: All Mountain / Enduro
  • Patka: Race - kevlar; AM TCS - AM TCS kevlar


* povinné položky

TCS - TCS (Tubeless Compatible Systém) pláště se vyznačují tím nejlepším z obou světů; vynikají jízdními výhodami bezdušových UST plášťů a nízkou váhou klasických plášťů. Tento univerzální systém kombinuje odlehčenou Race konstrukci plášťů WTB spolu s UST bezdušovou patkou a směs Dual DNA.

Siping - Úprava designu běhounu pláště malými řezy. Řezy ve výstupcích běhounu pláště vytváří mnohem ostřejší a lépe fungující hrany, které zlepšují trakci v prakticky jakýchkoliv podmínkách. Protože ty nejlepší pláště pro horská kola firmy WTB využívají mělké řezy, výstupky běhounu zůstávají pevné i při velkém zatížení a brzdění.

Tire pressure (Tlak v pláštích) - Firma WTB doporučuje kontrolovat tlak v pláštích před každou jízdou. Vhodný rozsah tlaku pro pláště horských kol je 35-65 psi (2,4-4,5 bar). Silniční pláště musí být nafouknuty na 100-130 psi (7-9 bar). TCS pláště musí být nafouknuty tlakem mezi 30 a 50 psi (2-3,5 bar) City/Trekking/Hybrid pláště musí být nafouknuty tlakem mezi 50 a 80 psi (3,5-5,5 bar). Používání tlaku mimo uvedené rozsahy může vést ke ztrátě kontroly nebo přinejmenším ke snížení výkonu plášťů.

TPI - TPI představuje počet vláken na palec. Toto číslo odkazuje na počet vláken v kordu pláště. Nižší TPI znamená, že do kordu jsou vetkána tlustší vlákna, proto je takový plášť odolnější. U vyššího TPI jsou do kordu vetkána tenčí vlákna, proto je takový kord lehčí a ohebnější. Race a AM TCS pláště WTB s TPI 60 nabízí pružnost a výborné pohlcování vibrací zatímco zůstávají odolné vůči proříznutí a proražení.

Šířka pneumatiky / ráfku – K identifikaci rozměru pneumatik WTB používá normy a standardy ETRTO (European Tire and Rim Technical Organisation) a ISO (International Standards Organization. Označení rozměru pneumatiky odkazuje na šířku průřezu pneumatiky (v nejširším místě pneumatiky) a na rozměr ráfku, na který jsou určeny. Průměr ráfku / pláště u patek (559 = 26 ", 584 = 650B a 622 = 29"). Celková šířka pneumatiky udává nejširší místo pláště.

Napište svůj názor

Moto

Moto

Přepracované Moto má více otevřený dezén pro jízdu v blátě, ale stále zůstaly zachovány mělké knoflíky pro předvídatelné chování na skalách. Postavení všech prvků dezénu společně se širokou základnou vytváří dokonalou rovnováhu mezi odvalováním a záběrem. Moto je ideální teréní plášť, který se dobře cítí v jarních bouřkách stejně jako v letním prachu. 

Napište svůj názor