Mach 6 Aluminum - rám

Mach 6 Aluminum - rám Zobrazit v plné velikosti

zrušit výběr

Cena 55 990 Kč

Dostupnost na dotaz

Mach 6 konečně přichází i v hliníkové verzi.

Pivot Mach 6 carbon je nejlepší enduro / trail kolo na světě, a teď jsou konečně přeneseny tyto neuvěřitelně vysoké standardy na nový hliníkový rám Mach 6. Mach 6 Al splňuje standardy pro tuhost, přenos síly a dokonalou funkci systému DW Link.
Mach 6 Al krotí stezky 27,5" koly, ploženým úhel hlavy, krátkými řetězovými vzpěrami a nízkou výškou středu. Jedná se o neuvěřitelně všestrané kolo, které velice ochotně stoupá a z kopce je jízda na něm zážitkem. 

Ve spolupráci s našimi DH a enduro jezdci, kteří bojují na nejprestižnějších závodech světa, jsme upgradovali téměř všechny funkce naší vlajkové lodi – Mach 6 AL. Výsledkem je nekompromisní bike s dechberoucími stoupacími a sjezdovými vlastnostmi, který umožňuje každému (i nejlepších jezdcům světa) tlačit své schopnosti na novou úroveň. Díky 27,5" kolům, položenému hlavovému úhlu a krátké zadní stavbě je nový Mach 6 AL neuvěřitelně schopným kolem, které je přímo stvořené pro enduro/trail ježdění a to bez ohledu na to jak je technické.

Hliníkové Enduro

Mach 6 AL využívá variabilní tloušťku stěny, hydroforming technologie Pivot performance. Tato nová metoda tvarování trubek, na které jsme pracovali na více než tři roky, umožňuje inženýřům Pivot vytvářet i velmi složité tvary trubek, které byly dříve dosažitelné pouze u karbonu.

Nová zadní stavba a design vahadel.

Mach 6 AL používá stejnou konstrukci závěsu jako Mach 6 Carbon V2.

  • Všechny nové vazby nabízejí obrovské zisky v celkové tuhosti - samotný horní závěs je o 40% širší, 150% tužší a využívá větší ložiska.
  • Nově přepracovaná zadní stavba je nyní lehčí, silnější a nabízí větší upínací síly na tělo tlumiče.
 

Díky novému dvojitě lichoběžníkovému designu zadního trojúhelníku vznikla nejtužší zadní stavba v rámci kategorie enduto/trail.  Neuvěřitelně přesné ovládání poznáte okamžitě.

Nová zadní stavba také zahrnuje osu v rozměru Boost® , která díky své šířce navyšuje tuhost rámu a tím i přenos síly. Díky rozšíření zadní stavby se zlepšila průchodnost plášťů v blátivých podmínkách a tím se i rozšířila škála použitelných šířek vzorku.

DW-Link® A FOX

Mach 6 AL využívá uznávaný dw-Link® systém, který je známý svým anti-squat (necitlivostí vůči silám od jezdce).  Excelentní stoupací schopnosti jdou ruku v ruce s citlivostí a bezedným pocitem. Cesta dolů je pak jedinečným zážitkem z jízdy.

Mach 6 Carbomn je osazen volitelným tlumičem z dílny FOX. Fox Factory Kashima Float X s novým EVOL air sleeve,  FOX Factory Kashima Float DPS nebo FOX Factory Hard Anodized CTD.

Nejlepší na Mach 6 AL je odnímatelný přesmykač. Pro ty, kteří chtějí používat dva převodníky, rám tuto možnost nabízí a umožňuje využít i nejnovějších přesmykačů Shimano side-swing front. Pro ty, kteří milují jednoduchou funkčnost 1x systémů nabízí možnost odstranit držák přesmykače. Výsledný čistý design opravdu stojí z to.

 

• 155 mm (6,1 ") renomovaného dw-Link® zavěšení
• 27.5 " kola pro nejrychlejší sjezdy a vynikající jízdu v technickém terénu.
• Všechny nové, za studena kované širší a tužší horní a spodní závěsy s Enduro Max Cartridge ložisky
Boost®: 12 x 148 milimetrů, rozšíření náboje pro maximální tuhost a kontrolu
• Tlumič dle specifikace
• Navrženo vidlice 150-160mm
• Kombinace vnějšího a vnitřního vedení kabelů
• Nový vyjímatelný držák přesmykače, který umožňuje čistý design rámu při absenci přesmykače
• Post mount úchyt kotoučové brzdy
• PF92 středové složení
• Hmotnost: 3,3 kg (M)  včetně tlumiče
• K dispozici ve velikostech XS, S, M, L, XL

 V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ZAKÁZKOVOU STAVBU NÁS NEVÁHEJTE KONTAKTOVAT. KOMPLETNÍ KOLO OD 99 990 KČ.

 



* povinné položky

DW-link

Systém odpružení DW-link (stejně jako další dva v cyklistice využívané systémy Split Pivot a Delta System) navrhnul a patentoval Dave Weagle, ve volném čase rekreační cyklista. Ten již měl zkušenosti s pružícími jednotkami různých vozidel a tak je pochopitelné, že každou svou vyjížďku přemýšlel nad zdokonalením odpružení svého kola.

Vznikl tak postupně DW-link, který dnes má hned několik patentů, světu totiž přinesl několik nových konceptů a rozměrů. Díky tomu je něco z Weaglova systému uplatněno i v konstruktérství odpružení vozidel. Weagle například jako první na světě charakterizoval pákové odpružení pro jízdní kola.

Jako hlavní problém u celoodpružených kol spatřoval ztráty energie při šlapání a ono pohupování, které činí z celoodpruženého bajku kamion. Jeden z důvodů, proč jsou fully tímto postiženy je podle něj také v nevyvážených silách během pohybu nohou nahoru a dolů a v konstrukci odpružení proto Weagle používá tzv. anti-squat. Ten u aut (např. Lamborghini Gallardo) omezuje výkyv zadní nápravy dolů při akceleraci, na kole eliminuje propružování a ztrátu energie při šlapání, což kolu dává neomezené vlastnosti při zrychlování, prudkém zatáčení v technických úsecích i při jízdě do kopce, ať už vsedě nebo se do šlapání opřete vestoje. Systém plovoucího čepu DW link, který vytváří pomocí dvou hliníkových ramínek virtuální čep, tedy umožňuje pohlcování sebemenších rázů terénu a přitom nereagovat na výchylky šlapání a neobtěžovat jezdce nechtěným propružováním a taháním řetězu za pedály.

Co DW-link odlišuje od jiných, byť podobných systémů (jako je VPP od Santa Cruz) jsou výrazně kratší vahadla. Díky nim dochází k pohybu virtuální osy otáčení - v první části zdvihu jde zadní kolo nahoru, pak směřuje dopředu. Systém však s úspěchem žehlí propružování vznikající váhou jezdce a šlapáním při jízdě umožňuje jedno ze současně nejdokonalejších, ne-li nejdokonalejší nastavení, odpružení k optimální jízdě. Dave Weagle vycházel z faktu, že každý jezdec má své těžiště - teoretický bod ležící před ním přibližně v úrovni jeho pupku. Na základě třetího Newtonova zákona akce-reakce platí, že při pohybu kola vpřed je hmota tvořená jezdcem tlačena dozadu. Proto většina zadních tlumičů jde do komprese při zrychlování a rozjíždění. To je ono nežádoucí pohupování či chcete-li propružování. Něčím podobným jsou postižena; všechna vozidla, proto se používá výše zmiňovaný anti-squat činící pružící jednotku odolnou vůči pohybům těžiště vlivem akcelerace.

Dalším problémem u celoodpružených  jízdních kol je střídavé napínání řetězu vlivem šlapání vzhledem k zařazenému převodu a měnící se vzdálenost mezi středem a osou zadního náboje; DW-link efektivně negativa řazení snižuje. Tlumení přitom není synonymem výkonného pružícího systému; menší komprese tlumení dává tlumiči šanci reagovat na menší nerovnosti a pomáhá trakci v zatáčkách a stoupáních. Odborné články v uznávaných zámořských časopisech již opakovaně vyzdvihovaly DW-link pro vyrovnanost trakce, akcelerace, brzdění a schopnost vyrovnávat i malé podněty s neobvyklou lehkostí a zároveň si zachovat citlivost na velké rázy. Jde o velmi povedený systém, u kterého se například daleko méně projevuje pedal kick back, než u VPP. Navíc celý systém uchvacuje i velmi pěkným designem.

Virtuální DW-link lze proto bez rozpaků označit za novou generaci odpružených systémů. Jednoduché a přesné nastavení, bezchybná funkce a už žádné pocity brždění či propružování při jízdě na fullech. 

Napište svůj názor

Mach 6 Aluminum - rám

Mach 6 Aluminum - rám

Napište svůj názor