Mach 6 Carbon V2 - rám

Mach 6 Carbon V2 - rám Zobrazit v plné velikosti

Druhá generace velice úspěšného modelu Mach 6. Novinka vylepšuje již velice dobrou tuhost zadní stavby a využívá nasupující standard zadní osy Boost™. Nově je zcela integrováno vedení bowdenů, hadice zadní brzdy, drátů a baterie DI2.

Více o produktu

zrušit výběr

Cena 89 990 Kč

Dostupnost skladem

= 1 Produkt je na skladě

Ve spolupráci s našimi DH a enduro jezdci, kteří bojují na nejprestižnějších závodech světa, jsme upgradovali téměř všechny funkce naší vlajkové lodi – Mach 6 Carbon. Výsledkem je nekompromisní bike s dechberoucími stoupacími a sjezdovými vlastnostmi, který umožňuje každému (i nejlepších jezdcům světa) tlačit své schopnosti na novou úroveň. Díky 27,5" kolům, položenému hlavovému úhlu a krátké zadní stavbě je nový Mach 6 Carbon neuvěřitelně schopným kolem, které je přímo stvořené pro enduro/trail ježdění a to bez ohledu na to jak je technické.

Nová zadní stavba a design vahadel.

Na základě testování  a vývoje jsme přepracovali klíčové vlastnosti modelu Mach 6 Carbon jako je tuhost, přesnost a trakce. Nově je designovaný zadní trojúhelník, který má po vzoru modelu Phoenix DH dvojitý lichoběžníkový tvar a ultra tuhou konstrukci závěsu.

  • Všechny nové vazby nabízejí obrovské zisky v celkové tuhosti - samotný horní závěs je o 40% širší, 150% tužší a využívá větší ložiska.
  • Nově přepracovaná zadní stavba je nyní lehčí, silnější a nabízí větší upínací síly na tělo tlumiče.
 

Díky novému dvojitě lichoběžníkovému designu zadního trojúhelníku vznikla nejtužší zadní stavba v rámci kategorie enduto/trail. Neuvěřitelně přesné ovládání poznáte okamžitě.

Nová zadní stavba také zahrnuje osu v rozměru Boost® , která díky své šířce navyšuje tuhost rámu a tím i přenos síly. Díky rozšíření zadní stavby se zlepšila průchodnost plášťů v blátivých podmínkách a tím se i rozšířila škála použitelných šířek vzorku.

PIVOT elektronické integrace

Mach 6 Carbon, který je již známý jako "nejvšestrannější enduro kolo na planetě" což dokládají články a zkušenosti ve světě nejuznávanějších recenzentů. Pokud takovýto rám ještě vylepšíte, budou tato vylepšení skutečně danou kategorii definovat a utvářet.

Mach 6  Cabron využívá účelné a čisté konstrukce s velkými průřezy pro vysokou tuhost. S naší exkluzivní Pivot hollow core technologií jsme schopni vytvořit neuvěřitelně odolný rám s nejvyšší úrovní tuhosti a pevnosti. Pro novou Mach 6 Cyrbon jsme udělali další krok a vytvořili první enduro rám s plně integrovaným elektronickým řazením. Inovativní Pivot Cable Port systém je klíčem k této inovaci. Vyvinutý v přímé spolupráci se Shimanem. Rám je připraven na plnou integraci všech možností řazení, bez ohledu na to co si vyberete nyní nebo v budoucnosti. Ať už se rozhodnete jít cestou tradičního řazení nebo pro Shimano Di2 budou všechny kabely, dráty a baterie uschovány v rámu. 

DW-Link® A FOX

Mach 6 Carbon využívá uznávaný dw-Link® systém, který je známý svým anti-squat (necitlivostí vůči silám od jezdce). Excelentní stoupací schopnosti jdou ruku v ruce s citlivostí a bezedným pocitem. Cesta dolů je pak jedinečným zážitkem z jízdy.

Mach 6 Carbomn je osazen vyladěným tlumičem Fox Factory Kashima Float X s novým EVOL air sleeve 2016.


Nejlepší na Mach 6 Carbon je odnímatelný přesmykač. Pro ty, kteří chtějí používat dva převodníky, rám tuto možnost nabízí a umožňuje využít i nejnovějších přesmykačů Shimano side-swing front. Pro ty, kteří milují jednoduchou funkčnost 1x systémů nabízí možnost odstranit držák přesmykače. Výsledný čistý design opravdu stojí z to.

 

• Plně karbonový rám (včetně zadní stavby) s Pivot hollow core technologií úpravy vnitřní stěny
• Nová osa 12 x 148 milimetrů pro náboje Boost™ pro maximální tuhost a ovládání. 
• Navrženo pro vidlice 150-160mm
• Tlumič Fox Factory Kashima Float X s EVOL air sleeve. 
• 27,5-palcová kola
• Kompletní vnitřní vedení hadic a bowdenů a úplná integrace DI2 (včetně baterie)
• Možnost vnitřního vedení ovládání teleskopické sedlovky. 
• Enduro Max Cartridge ložiska. 
• Vysoce odolná pogumovaná kůže na spodní trubce a zadní stavbě jako ochrana rámu. 
• Zdvih 155 mm s využitím renomovaného  dw-Link® systému. 
• Post mount úchyt kotoučové brzdy.
• PF92 středové složení pro nízkou hmotnost, odolnost a snadnou údržbu.
• Nový Pivot vyjímatelný držák přesmykače
• Hmotnost rámu ve velikosti M: 2,9 Kg včetně tlumiče. 
• K dispozici ve velikostech SX, S, M, L, XL


V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ZAKÁZKOVOU STAVBU NÁS NEVÁHEJTE KONTAKTOVAT.



* povinné položky

DW-link

Systém odpružení DW-link (stejně jako další dva v cyklistice využívané systémy Split Pivot a Delta System) navrhnul a patentoval Dave Weagle, ve volném čase rekreační cyklista. Ten již měl zkušenosti s pružícími jednotkami různých vozidel a tak je pochopitelné, že každou svou vyjížďku přemýšlel nad zdokonalením odpružení svého kola.

Vznikl tak postupně DW-link, který dnes má hned několik patentů, světu totiž přinesl několik nových konceptů a rozměrů. Díky tomu je něco z Weaglova systému uplatněno i v konstruktérství odpružení vozidel. Weagle například jako první na světě charakterizoval pákové odpružení pro jízdní kola.

Jako hlavní problém u celoodpružených kol spatřoval ztráty energie při šlapání a ono pohupování, které činí z celoodpruženého bajku kamion. Jeden z důvodů, proč jsou fully tímto postiženy je podle něj také v nevyvážených silách během pohybu nohou nahoru a dolů a v konstrukci odpružení proto Weagle používá tzv. anti-squat. Ten u aut (např. Lamborghini Gallardo) omezuje výkyv zadní nápravy dolů při akceleraci, na kole eliminuje propružování a ztrátu energie při šlapání, což kolu dává neomezené vlastnosti při zrychlování, prudkém zatáčení v technických úsecích i při jízdě do kopce, ať už vsedě nebo se do šlapání opřete vestoje. Systém plovoucího čepu DW link, který vytváří pomocí dvou hliníkových ramínek virtuální čep, tedy umožňuje pohlcování sebemenších rázů terénu a přitom nereagovat na výchylky šlapání a neobtěžovat jezdce nechtěným propružováním a taháním řetězu za pedály.

Co DW-link odlišuje od jiných, byť podobných systémů (jako je VPP od Santa Cruz) jsou výrazně kratší vahadla. Díky nim dochází k pohybu virtuální osy otáčení - v první části zdvihu jde zadní kolo nahoru, pak směřuje dopředu. Systém však s úspěchem žehlí propružování vznikající váhou jezdce a šlapáním při jízdě umožňuje jedno ze současně nejdokonalejších, ne-li nejdokonalejší nastavení, odpružení k optimální jízdě. Dave Weagle vycházel z faktu, že každý jezdec má své těžiště - teoretický bod ležící před ním přibližně v úrovni jeho pupku. Na základě třetího Newtonova zákona akce-reakce platí, že při pohybu kola vpřed je hmota tvořená jezdcem tlačena dozadu. Proto většina zadních tlumičů jde do komprese při zrychlování a rozjíždění. To je ono nežádoucí pohupování či chcete-li propružování. Něčím podobným jsou postižena; všechna vozidla, proto se používá výše zmiňovaný anti-squat činící pružící jednotku odolnou vůči pohybům těžiště vlivem akcelerace.

Dalším problémem u celoodpružených  jízdních kol je střídavé napínání řetězu vlivem šlapání vzhledem k zařazenému převodu a měnící se vzdálenost mezi středem a osou zadního náboje; DW-link efektivně negativa řazení snižuje. Tlumení přitom není synonymem výkonného pružícího systému; menší komprese tlumení dává tlumiči šanci reagovat na menší nerovnosti a pomáhá trakci v zatáčkách a stoupáních. Odborné články v uznávaných zámořských časopisech již opakovaně vyzdvihovaly DW-link pro vyrovnanost trakce, akcelerace, brzdění a schopnost vyrovnávat i malé podněty s neobvyklou lehkostí a zároveň si zachovat citlivost na velké rázy. Jde o velmi povedený systém, u kterého se například daleko méně projevuje pedal kick back, než u VPP. Navíc celý systém uchvacuje i velmi pěkným designem.

Virtuální DW-link lze proto bez rozpaků označit za novou generaci odpružených systémů. Jednoduché a přesné nastavení, bezchybná funkce a už žádné pocity brždění či propružování při jízdě na fullech. 

Napište svůj názor

Mach 6 Carbon V2 - rám

Mach 6 Carbon V2 - rám

Druhá generace velice úspěšného modelu Mach 6. Novinka vylepšuje již velice dobrou tuhost zadní stavby a využívá nasupující standard zadní osy Boost™. Nově je zcela integrováno vedení bowdenů, hadice zadní brzdy, drátů a baterie DI2.

Napište svůj názor