Mach 429 Trail Carbon - rám

Mach 429 Trail Carbon - rám Zobrazit v plné velikosti

Cílem při navrhování Mach 429 Trail bylo vytvořit nejlepší Trail Bike. Kolo s neuvěřitelnou účinností šlapání, rychlé, citlivé k nerovnostem a energicky úsporné díky konstrukce dw-Link®, položenějšímu úhlu vidlice, krátké zadní stavbě a zadnímu náboji Boost™ 148mm.

Více o produktu

zrušit výběr

Cena 79 990 Kč

Dostupnost na dotaz

Nejúžasnější trailové kolo dělá vše skvěle, nehledě na to, co a kde jezdíte. Nové kolo od značky Pivot Mach 429 Trail zvedá laťku v ohromujících kolech ještě výš. Při designování Mach 429 Trail bylo našim cílem vytvořit novou kategorii trailových kol – využít nejlepších vlastností 29er a přitom si udržet výkonné vlastnosti, které vás přimějí zapomenout na velikost kol a místo toho si budete moct užít tu nejlepší jízdu, kterou jste kdy jeli, a to pokaždé, když pojedete.

Vyrobili jsme spoustu variant nového designu, ladění úhlů a měření s každou generací prototypů, jezdili jsme testovat všechny verze, dokud jsme nevytvořili dokonalý vzorec. A výsledek? Kolo s neuvěřitelnou efektivitou šlapání, dw-link™ designem, pozvolným úhlem vidlice a krátkou zadní stavbou, které je rychlejší, švihuschopné a šetří energii.

K doplnění tohoto nového vzorce ještě patří Boost™ 148 spacing, Pivot hollow core technologie úpravy vnitřní stěny rámu a posedlost detaily, které očekáváte od Pivotů. Snadná manipulace s kolem, neuvěřitelný přenos síly a přesné zatáčení jsou zde jen pro vás, bez kompromisů, v dokonale vyvážené šasi Mach 429 Trail.

Design Mach 429 Trail byl ovlivněn hlavně designem  Phoenix DH Carbon a Mach 6 Carbon. 429 Trail využívá nové horní vzpěry, aby poskytl stejné ultra přesné ovládání a bezedný pocit z funkce systému  dw-link™.

Když jsme spojili design nových horních vzpěr se stejným designem spodních vzpěr, které využíváme na Mach 6 Carbon, vznikolo kolo, se kterým můžeš jet kamkoliv a po čemkoliv – neuvěřitelně všestranný 29“ bike se zdánlivě nekonečným zdvihem a výrazně zvýšenou trakcí. Mach 429 Trail  a jeho dw-link™ zavěšení přináší bezkonkurenční jízdní vlastnosti v kombinaci s účinností šlapání a schopnosti jízdy na svahu pro jezdce, kteří požadují nejlepší výkon jak v XC tak v technickém terénu.

• Plně karbonový rám (včetně zadní stavby) s Pivot hollow core technologií úpravy vnitřní stěny
• Nová osa 12 x 148 milimetrů pro náboje Boost™ pro maximální tuhost a ovládání. 
• Navrženo pro vidlice 120-130mm
• Tlumič Fox Float DPS upravený přímo pro Mach 429 Trail. 
• 29-palcová kola
• Lze použít 27.5 "+ kola s plášti až do šíře 3,0
• Snadné použití kombinace vnějšího a vnitřního vedení hadic a bowdenů. 
• Možnost vnitřního vedení ovládání teleskopické sedlovky. 
• Enduro Max Cartridge ložiska. 
• Vysoce odolná pogumovaná kůže na spodní trubce a zadní stavbě jako ochrana rámu. 
• Zdvih 116 mm s využitím renomovaného  dw-Link®  vyladěného na trailové ježdění. Při stoupání máte pocit jako na 100 mm a z kopce dolů jako na 130 mm. 
• Post mount úchyt kotoučové brzdy.
• PF92 středové složení pro nízkou hmotnost, odolnost a snadnou údržbu.
• Nový Pivot vyjímatelný držák přesmykače
• Hmotnost rámu ve velikosti M: 2,7 Kg včetně tlumiče. 
• K dispozici ve velikostech S, M, L, XL

V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ZAKÁZKOVOU STAVBU NÁS NEVÁHEJTE KONTAKTOVAT.



* povinné položky

DW-link

Systém odpružení DW-link (stejně jako další dva v cyklistice využívané systémy Split Pivot a Delta System) navrhnul a patentoval Dave Weagle, ve volném čase rekreační cyklista. Ten již měl zkušenosti s pružícími jednotkami různých vozidel a tak je pochopitelné, že každou svou vyjížďku přemýšlel nad zdokonalením odpružení svého kola.

Vznikl tak postupně DW-link, který dnes má hned několik patentů, světu totiž přinesl několik nových konceptů a rozměrů. Díky tomu je něco z Weaglova systému uplatněno i v konstruktérství odpružení vozidel. Weagle například jako první na světě charakterizoval pákové odpružení pro jízdní kola.

Jako hlavní problém u celoodpružených kol spatřoval ztráty energie při šlapání a ono pohupování, které činí z celoodpruženého bajku kamion. Jeden z důvodů, proč jsou fully tímto postiženy je podle něj také v nevyvážených silách během pohybu nohou nahoru a dolů a v konstrukci odpružení proto Weagle používá tzv. anti-squat. Ten u aut (např. Lamborghini Gallardo) omezuje výkyv zadní nápravy dolů při akceleraci, na kole eliminuje propružování a ztrátu energie při šlapání, což kolu dává neomezené vlastnosti při zrychlování, prudkém zatáčení v technických úsecích i při jízdě do kopce, ať už vsedě nebo se do šlapání opřete vestoje. Systém plovoucího čepu DW link, který vytváří pomocí dvou hliníkových ramínek virtuální čep, tedy umožňuje pohlcování sebemenších rázů terénu a přitom nereagovat na výchylky šlapání a neobtěžovat jezdce nechtěným propružováním a taháním řetězu za pedály.

Co DW-link odlišuje od jiných, byť podobných systémů (jako je VPP od Santa Cruz) jsou výrazně kratší vahadla. Díky nim dochází k pohybu virtuální osy otáčení - v první části zdvihu jde zadní kolo nahoru, pak směřuje dopředu. Systém však s úspěchem žehlí propružování vznikající váhou jezdce a šlapáním při jízdě umožňuje jedno ze současně nejdokonalejších, ne-li nejdokonalejší nastavení, odpružení k optimální jízdě. Dave Weagle vycházel z faktu, že každý jezdec má své těžiště - teoretický bod ležící před ním přibližně v úrovni jeho pupku. Na základě třetího Newtonova zákona akce-reakce platí, že při pohybu kola vpřed je hmota tvořená jezdcem tlačena dozadu. Proto většina zadních tlumičů jde do komprese při zrychlování a rozjíždění. To je ono nežádoucí pohupování či chcete-li propružování. Něčím podobným jsou postižena; všechna vozidla, proto se používá výše zmiňovaný anti-squat činící pružící jednotku odolnou vůči pohybům těžiště vlivem akcelerace.

Dalším problémem u celoodpružených  jízdních kol je střídavé napínání řetězu vlivem šlapání vzhledem k zařazenému převodu a měnící se vzdálenost mezi středem a osou zadního náboje; DW-link efektivně negativa řazení snižuje. Tlumení přitom není synonymem výkonného pružícího systému; menší komprese tlumení dává tlumiči šanci reagovat na menší nerovnosti a pomáhá trakci v zatáčkách a stoupáních. Odborné články v uznávaných zámořských časopisech již opakovaně vyzdvihovaly DW-link pro vyrovnanost trakce, akcelerace, brzdění a schopnost vyrovnávat i malé podněty s neobvyklou lehkostí a zároveň si zachovat citlivost na velké rázy. Jde o velmi povedený systém, u kterého se například daleko méně projevuje pedal kick back, než u VPP. Navíc celý systém uchvacuje i velmi pěkným designem.

Virtuální DW-link lze proto bez rozpaků označit za novou generaci odpružených systémů. Jednoduché a přesné nastavení, bezchybná funkce a už žádné pocity brždění či propružování při jízdě na fullech. 

Napište svůj názor

Mach 429 Trail Carbon - rám

Mach 429 Trail Carbon - rám

Cílem při navrhování Mach 429 Trail bylo vytvořit nejlepší Trail Bike. Kolo s neuvěřitelnou účinností šlapání, rychlé, citlivé k nerovnostem a energicky úsporné díky konstrukce dw-Link®, položenějšímu úhlu vidlice, krátké zadní stavbě a zadnímu náboji Boost™ 148mm.

Napište svůj názor