Mach 429 SL Carbon - rám

Mach 429 SL Carbon - rám Zobrazit v plné velikosti

Mach 429SL je odlehčená verze modelu Mach 429. Rám je o 226 g (vel.M) lehčí. Plná interdace bowdenů, hadic a vedení DI2 (včetně baterie). Špičkový stroj na XC a maratony, který vás nenechá v úzkých.

 

Více o produktu

zrušit výběr

Cena 85 990 Kč

Dostupnost skladem

= 4 Produkty jsou na skladě

ZÁVODĚNÍ JE HRA

Nový, lehčí PIVOT MACH 429SL CARBON je přesně tím bikem, jaký potřebujete, když vaše jízda testuje jak výkon, tak ovladatelnost stroje. Dominujte při každé příležitosti s nejnovější vezí naší devětadvacítky, která skvěle kombinuje neuvěřitelnou závodní výkonnost a technickou vyspělost na trailech.

Tento rám budoucnosti je o 226 gramů lehčí díky použití nejkvalitnějších karbonových vláken, z nichž se vyrábí technologií vnitřního vstřikování, jejímž výsledkem je pak naprosto hladký a čistý vnitřek rámu. Tento vyhledávaný výrobní postup nám umožňuje vytvářet nejlepší rámy v daných kategoriích. Naše rámy jsou lehčí, tužší, silnější, a proto je MACH 429SL CARBON na špici před ostatními.

K dosažení tak veliké váhové úspory a zvýšení tuhosti rámu využili naši inženýři všech dostupných vylepšení: optimalizaci kompozitních materiálů a také skládanou strukturu masívní obdélníkové spodní rámové trubky a středu. Od kónické hlavové trubky až po velmi specifickou zadní stavbu nezůstalo při tvorbě tohoto nejlehčího 29er rámu nic beze změny. Je to rám s nejlepším přenosem energie ze šlapání, který je dnes na trhu.

Pro ty, kteří hledají to nej v osazení a kompatibilitě je MACH 429SL CARBON teprve druhým vyráběným MTB s kompletní přípravou k použití systému SHIMANO Di2 (prvním byl MACH 4 CARBON). Poprvé je na něm použit PIVOT CABLE PORT SYSTEM – vedení lanek a kabelů kompletně vnitřkem rámu. Tento systém je velice jednoduchý na instalaci a údržbu díky velkým, snadno přístupným a vyměnitelnými krytkami opatřeným vstupům do rámu. Jezdci mají možnost zvolit mezi několika způsoby vedení kabeláže a lanek včetně té "nejčistší" instalace – dovnitř rámu. S klidným svědomím lze říci, že nehledě na komponenty, které teď nebo v budoucnu zvolíte, vše můžete mí pěkně schované.

Naše v závodech vítězná, trail drtící geometrie je ověřená, otestovaná a jízda je inspirující. Při jízdě do kopce je velkou výhodou kombinace nového systému odpružení dw-link a tlumiče FOX FLOAT KASHIMA upraveného na míru přesně pro tento rám. Okuste jízdu na úrovni World Cup umožněnou anti-squat charakteristikami dw-linku, okamžitým zrychlením a nebývalým "drive" ve stoupáních.

100 mm zdvihu zadní stavby ve sjezdech poskytuje stejný komfort, jako jiné stroje s mnohem vyššími zdvihy, jízda v technickém terénu je neuvěřitelně jistá. Což je ještě umocněno perfektní 12 x 142 mm zadní pevnou osou a jízdními vlastnostmi 29" kol.

Rám MACH 4SL CARBON je navržen pro použití s vidlicemi 100 nebo 120 mm zdvihu – nižší zdvih z něj udělá cross country raketu, vyšší pak ultimátní trail-bike.

Naše MTB používají středovou osu PF92 vyvinutou našimi inženýry spolu s firmou SHIMANO a díky tomu mohou být použity širší čepy a lepší podpěry ložisek, které přispívají ke zvýšení tuhosti a pevnosti rámu.

Dalšími podstatnými věcmi jsou post mount uchycení brzd, které je snadné na seřízení a také lehčí, přímá montáž přesmykače na rám pro dokonalé řazení, vnitřní vedení ovládání teleskopické sedlovky a kompletní osazení Enduro Max ložisky. Rám je připraven na montáž 2 košíků, které pojmou lahve všech velikostí a může se pochlubit aktualizovanou elegantní závodní grafikou.

V PIVOTu bereme kvalitu a zpracování velmi vážně a víme, že detaily jsou při pocitu z jízdy rozhodující. Každý rám PIVOT prochází 28 kroky procesu montáže a kontroly kvality, abychom zajistili, že jedinou věcí, nad kterou budete muset přemýšlet je JÍZDA!

 

• Plně karbonový rám (včetně zadní stavby) s Pivot hollow core technologií úpravy vnitřní stěny
• Navrženo pro vidlice 100-120mm
• Tlumič Fox Factory Kashima CTD upraven přímo pro Mach 429SL
• 29-palcová kola
• Kompletní vnitřní vedení hadic a bowdenů a úplná integrace DI2 (včetně baterie). Vyústění z rámu zabraňující jeho odření.
• Možnost vnitřního vedení ovládání teleskopické sedlovky. 
• Enduro Max Cartridge ložiska. 
• Vysoce odolná pogumovaná kůže na spodní trubce a zadní stavbě jako ochrana rámu. 
• Zdvih 100 mm s využitím renomovaného  dw-Link® systému. 
• Post mount úchyt kotoučové brzdy.
• PF92 středové složení pro nízkou hmotnost, odolnost a snadnou údržbu.
• Hmotnost rámu ve velikosti M: 2,4 Kg včetně tlumiče, celé kolo 10,4 Kg
• K dispozici ve velikostech S, M, L, XL

V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ZAKÁZKOVOU STAVBU NÁS NEVÁHEJTE KONTAKTOVAT.



* povinné položky

DW-link

Systém odpružení DW-link (stejně jako další dva v cyklistice využívané systémy Split Pivot a Delta System) navrhnul a patentoval Dave Weagle, ve volném čase rekreační cyklista. Ten již měl zkušenosti s pružícími jednotkami různých vozidel a tak je pochopitelné, že každou svou vyjížďku přemýšlel nad zdokonalením odpružení svého kola.

Vznikl tak postupně DW-link, který dnes má hned několik patentů, světu totiž přinesl několik nových konceptů a rozměrů. Díky tomu je něco z Weaglova systému uplatněno i v konstruktérství odpružení vozidel. Weagle například jako první na světě charakterizoval pákové odpružení pro jízdní kola.

Jako hlavní problém u celoodpružených kol spatřoval ztráty energie při šlapání a ono pohupování, které činí z celoodpruženého bajku kamion. Jeden z důvodů, proč jsou fully tímto postiženy je podle něj také v nevyvážených silách během pohybu nohou nahoru a dolů a v konstrukci odpružení proto Weagle používá tzv. anti-squat. Ten u aut (např. Lamborghini Gallardo) omezuje výkyv zadní nápravy dolů při akceleraci, na kole eliminuje propružování a ztrátu energie při šlapání, což kolu dává neomezené vlastnosti při zrychlování, prudkém zatáčení v technických úsecích i při jízdě do kopce, ať už vsedě nebo se do šlapání opřete vestoje. Systém plovoucího čepu DW link, který vytváří pomocí dvou hliníkových ramínek virtuální čep, tedy umožňuje pohlcování sebemenších rázů terénu a přitom nereagovat na výchylky šlapání a neobtěžovat jezdce nechtěným propružováním a taháním řetězu za pedály.

Co DW-link odlišuje od jiných, byť podobných systémů (jako je VPP od Santa Cruz) jsou výrazně kratší vahadla. Díky nim dochází k pohybu virtuální osy otáčení - v první části zdvihu jde zadní kolo nahoru, pak směřuje dopředu. Systém však s úspěchem žehlí propružování vznikající váhou jezdce a šlapáním při jízdě umožňuje jedno ze současně nejdokonalejších, ne-li nejdokonalejší nastavení, odpružení k optimální jízdě. Dave Weagle vycházel z faktu, že každý jezdec má své těžiště - teoretický bod ležící před ním přibližně v úrovni jeho pupku. Na základě třetího Newtonova zákona akce-reakce platí, že při pohybu kola vpřed je hmota tvořená jezdcem tlačena dozadu. Proto většina zadních tlumičů jde do komprese při zrychlování a rozjíždění. To je ono nežádoucí pohupování či chcete-li propružování. Něčím podobným jsou postižena; všechna vozidla, proto se používá výše zmiňovaný anti-squat činící pružící jednotku odolnou vůči pohybům těžiště vlivem akcelerace.

Dalším problémem u celoodpružených  jízdních kol je střídavé napínání řetězu vlivem šlapání vzhledem k zařazenému převodu a měnící se vzdálenost mezi středem a osou zadního náboje; DW-link efektivně negativa řazení snižuje. Tlumení přitom není synonymem výkonného pružícího systému; menší komprese tlumení dává tlumiči šanci reagovat na menší nerovnosti a pomáhá trakci v zatáčkách a stoupáních. Odborné články v uznávaných zámořských časopisech již opakovaně vyzdvihovaly DW-link pro vyrovnanost trakce, akcelerace, brzdění a schopnost vyrovnávat i malé podněty s neobvyklou lehkostí a zároveň si zachovat citlivost na velké rázy. Jde o velmi povedený systém, u kterého se například daleko méně projevuje pedal kick back, než u VPP. Navíc celý systém uchvacuje i velmi pěkným designem.

Virtuální DW-link lze proto bez rozpaků označit za novou generaci odpružených systémů. Jednoduché a přesné nastavení, bezchybná funkce a už žádné pocity brždění či propružování při jízdě na fullech. 

Napište svůj názor

Mach 429 SL Carbon - rám

Mach 429 SL Carbon - rám

Mach 429SL je odlehčená verze modelu Mach 429. Rám je o 226 g (vel.M) lehčí. Plná interdace bowdenů, hadic a vedení DI2 (včetně baterie). Špičkový stroj na XC a maratony, který vás nenechá v úzkých.

 

Napište svůj názor