Mach 6 Carbon - rám

Mach 6 Carbon - rám Zobrazit v plné velikosti

zrušit výběr

Cena 79 990 Kč

Dostupnost skladem

= 12 Produkty jsou na skladě

Mach 6 Carbon je závodní enduro bike, který excelentně zvládá výjezdy a z kopce dolů je v mnoha situacích rychlejší než plně sjezdové kolo. Ale překvapením je, že je velmi agresivní a řízení Mach 6 Carbon je stejně zábavné i pro konzervativnější jezdce.

Díky 27,5" kolům, položenému hlavovému úhlu a krátké zadní stavbě je nový Mach 6 Carbon neuvěřitelně schopným kolem, které je přímo stvořené pro enduro/trail ježdění a to bez ohledu na to jak je technické.

ODPRUŽENÍ:

Se 155mm zdvihu a DW-Link systémem není překvapující, jak rychle jede Mach 6 Carbon z kopce dolů. Koneckonců Dave Weagle pravděpodobně pochopil ideální kombinaci shody malých nárazů, kontroly velkých nárazů a výkonnosti šlapání lépe než kdokoliv jiný.

Je vzácné najít kolo, které je klidné a zároveň je vyloženě hbité pod záběrem. Dupejte pořádně do pedálů a Mach 6 Carbonpřenese tuto energii ve wattech přímo do zadního kola a to natolik, že nemá moc smysl zamykat tlumič. Systém zavěšení na tomto kole je prostě neuvěřitelný.

KONSTRUKCE:

Konstrukce Mach 6 Carbon je na stejné úrovni jako cokoliv v této kategorii. Kolo má tuhou konstrukci resp. velmi tuhou, ale stále ještě můžete cítit míru zatížení zadní části, která stále drží kolo klidné v klopených zatáčkách. Kožené ochrany spodní rámové trubky a řetězové vzpěry jsou jen velice příjemným funkčním detailem.

• Plně karbonový rám (včetně zadní stavby) s Pivot hollow core technologií úpravy vnitřní stěny 
• Navrženo pro vidlice 150-160mm
• Tlumič Fox Factory Kashima Float X CTD
• 27,5-palcová kola
• Kombinace vnějšího a vnitřní vedení bowdenů.
• Enduro Max Cartridge ložiska. 
• Vysoce odolná pogumovaná kůže na spodní trubce a zadní stavbě jako ochrana rámu. 
• Zdvih 155 mm s využitím renomovaného  dw-Link® systému. 
• Post mount úchyt kotoučové brzdy.
• PF92 středové složení pro nízkou hmotnost, odolnost a snadnou údržbu. 
• K dispozici ve velikostech XS, S, M, L, XL

 

V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ZAKÁZKOVOU STAVBU NÁS NEVÁHEJTE KONTAKTOVAT.



* povinné položky

DW-link

Systém odpružení DW-link (stejně jako další dva v cyklistice využívané systémy Split Pivot a Delta System) navrhnul a patentoval Dave Weagle, ve volném čase rekreační cyklista. Ten již měl zkušenosti s pružícími jednotkami různých vozidel a tak je pochopitelné, že každou svou vyjížďku přemýšlel nad zdokonalením odpružení svého kola.

Vznikl tak postupně DW-link, který dnes má hned několik patentů, světu totiž přinesl několik nových konceptů a rozměrů. Díky tomu je něco z Weaglova systému uplatněno i v konstruktérství odpružení vozidel. Weagle například jako první na světě charakterizoval pákové odpružení pro jízdní kola.

Jako hlavní problém u celoodpružených kol spatřoval ztráty energie při šlapání a ono pohupování, které činí z celoodpruženého bajku kamion. Jeden z důvodů, proč jsou fully tímto postiženy je podle něj také v nevyvážených silách během pohybu nohou nahoru a dolů a v konstrukci odpružení proto Weagle používá tzv. anti-squat. Ten u aut (např. Lamborghini Gallardo) omezuje výkyv zadní nápravy dolů při akceleraci, na kole eliminuje propružování a ztrátu energie při šlapání, což kolu dává neomezené vlastnosti při zrychlování, prudkém zatáčení v technických úsecích i při jízdě do kopce, ať už vsedě nebo se do šlapání opřete vestoje. Systém plovoucího čepu DW link, který vytváří pomocí dvou hliníkových ramínek virtuální čep, tedy umožňuje pohlcování sebemenších rázů terénu a přitom nereagovat na výchylky šlapání a neobtěžovat jezdce nechtěným propružováním a taháním řetězu za pedály.

Co DW-link odlišuje od jiných, byť podobných systémů (jako je VPP od Santa Cruz) jsou výrazně kratší vahadla. Díky nim dochází k pohybu virtuální osy otáčení - v první části zdvihu jde zadní kolo nahoru, pak směřuje dopředu. Systém však s úspěchem žehlí propružování vznikající váhou jezdce a šlapáním při jízdě umožňuje jedno ze současně nejdokonalejších, ne-li nejdokonalejší nastavení, odpružení k optimální jízdě. Dave Weagle vycházel z faktu, že každý jezdec má své těžiště - teoretický bod ležící před ním přibližně v úrovni jeho pupku. Na základě třetího Newtonova zákona akce-reakce platí, že při pohybu kola vpřed je hmota tvořená jezdcem tlačena dozadu. Proto většina zadních tlumičů jde do komprese při zrychlování a rozjíždění. To je ono nežádoucí pohupování či chcete-li propružování. Něčím podobným jsou postižena; všechna vozidla, proto se používá výše zmiňovaný anti-squat činící pružící jednotku odolnou vůči pohybům těžiště vlivem akcelerace.

Dalším problémem u celoodpružených  jízdních kol je střídavé napínání řetězu vlivem šlapání vzhledem k zařazenému převodu a měnící se vzdálenost mezi středem a osou zadního náboje; DW-link efektivně negativa řazení snižuje. Tlumení přitom není synonymem výkonného pružícího systému; menší komprese tlumení dává tlumiči šanci reagovat na menší nerovnosti a pomáhá trakci v zatáčkách a stoupáních. Odborné články v uznávaných zámořských časopisech již opakovaně vyzdvihovaly DW-link pro vyrovnanost trakce, akcelerace, brzdění a schopnost vyrovnávat i malé podněty s neobvyklou lehkostí a zároveň si zachovat citlivost na velké rázy. Jde o velmi povedený systém, u kterého se například daleko méně projevuje pedal kick back, než u VPP. Navíc celý systém uchvacuje i velmi pěkným designem.

Virtuální DW-link lze proto bez rozpaků označit za novou generaci odpružených systémů. Jednoduché a přesné nastavení, bezchybná funkce a už žádné pocity brždění či propružování při jízdě na fullech. 

Napište svůj názor

Mach 6 Carbon - rám

Mach 6 Carbon - rám

Napište svůj názor